FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Data publikacji:
Gdzie znajduje się faktura lub paragon?
Paragon lub faktura w formie papierowej dołączana jest do przesyłki i znajduje się pod listem przewozowym. W razie potrzeby przesłania dokumentu w formie eletronicznej prosimy o kontakt mailowy pod adresem: mak24h@mak.com.pl lub telefoniczny: +48 575-656-649
Czy towar widniejący w naszym sklepie jest dostępny?
Status dostępności jest wyszczególniony na stronie produktu. W naszej ofercie posiadamy produkty, które klienci mogą zamówić prosto od naszych dystrybutorów (wydłużony czas realizacji zamówienia).
Jak mogę sprawdzić status realizacji mojego zamówienia?
Podczas składania zamówienia przez stronę online otrzymywać będziesz bieżące powiadomienia mailowe o zmianach jego statusu. Status zamówienia możesz sprawdzić również w zakładce "Zamówienia" w profilu klienta na koncie w e-sklepie. W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia złożone i opłacone do godziny 15:00 realizowane są tego samego dnia. Należy również pamiętać, że produkty na zamówienie mają różnych czas dostępności, przez co realizacja zamówienia może się wydłużyć.
Jak mogę się skontaktować ze sklepem?
Ze sklepem można skontaktować się drogą mailową (mak24h@mak.com.pl), telefoniczną (+48 575-656-649) lub w siedzibie firmy M@k Sp. z o.o. w Toruniu przy ulicy Kozacka 3 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00